lördag 5 mars 2011

Mitt första album.

Jag köpte nyligen en Bind-it-all maskin
och i dag var det dags att testa.
Gjorde mitt första album till en tös som blir 2år i dag.
Hon tycker om Mamma mu så det blev ett CD-album.
Vi gjorde kopior så man inte behöver vara rädd
att hon repar skivorn.

Framsidan.


Har även med kråkan.


Första sidan.


Andra sidan.
Bakom de kommande sidorna finns det cd-skivor.


Tredje sidan.


Fjärde sidan.


Femte sidan.


Sista sidan


Och här har ni cd-skivorna.


Karm Lady Liz

3 kommentarer:

  1. Men titta! Det blev ju hur fint som helst!! Och jag tror nog att den lilla tjejen blir väldigt glad oxå :)

    Tack för titten!

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅh, det blev ju jättebra!!!
    Jag tror också, som BellaMio att lilltjejen blir toppenglad :)

    SvaraRadera
  3. Jo hon blev jätteglad och satte på en skiva direkt i sin rosa lilla skivspelare.

    Tack för alla trevliga kommentarer och jag tror att det kommer bli mer album.

    SvaraRadera